Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kehidupan adalah sesuatu yang sangat indah. Hargailah setiap detik dalam hidup kita..

Wednesday, March 14, 2012

CANTIKNYA PHONE LG PRADA TU. BILAKAH AKU AKAN MEMILIKINYA..

Views
Aku sebenarnya bukan minat sangat dengan gadget ni. Tapi bila aku terpandang phone jenama LG PRADA nie aku terkejut sangat. Rekaan phone tersebut amat menarik perhatian aku.
AWESOME!!!
Itulah kata2 yang mampu aku ungkapkAn.. Lagipun, phone LG PRADA tu adalah EXCLUSIVE untuk pelanggan CELCOM.. aku pakai MAXIS dan DIGI. I'ts ok. Lepas ni iqa akan pakai no CELCOM pula k.


Ni sebab phone LG PRADA la ni..
Kalau korang nak tahu makluma lanjut pasal phone LG PRADA yang AWESOME nie, korang boley click link kat bawah k.. tak menyesal pun klau korang korang click kat bwah tu. korang pasti terpegun dengan rekaan tersebut.




http://my.churpchurp.com/ikalyka/share/CelcomLGPrada

SELAMAT MENCUBA YA KAWAN2...

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Iqa!Like Kalau Suka!

0 Gadis & Teruna Yang Sudi Komen Blog Iqa:

Copyright@Segala Yang Tercatat Adalah Hak Milik Iqa Zulaika