Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kehidupan adalah sesuatu yang sangat indah. Hargailah setiap detik dalam hidup kita..

Saturday, May 5, 2012

BILAKAH AGAKNYA AKU AKAN MEMILIKI LESEN MEMANDU

Views

                                    ASSALAMUALAIKUM...

2 hari yang lepas iqa ada bermimpi yang iqa sudah memiliki lesen memandu. tidak dapat iqa bayangkan perasaan iqa tika itu. happy sangat tau. Maklumla, dah lama sangat Iqa mengimpikan lesen tersebut. Bukan apa. sebelum ni langsung tak da masa nak amik lesen memandu. Busy yang teramat sangat. Sejak kerja kat Idrich Marketing ni. barulah ada masa kan. Cuti pun 2 hari. Seronok sangat keje kas sini tau.. Memang beruntung lah Iqa dapat keje kat sini..

 

Berbalik kepada mimpi Iqa tu. Iqa mimpi dapat 3 lesen tau. 1 lesen memandu. Yang dua lagi tu, Iqa pun tak tahu lesen apa.. hehehe. mungkin lesen PSV dan GDL kot.. Mana lah tahu kan. Haha..

 

Tapi kan orang kata kalau kita mimpi benda yang kita nak, mungkin tak kan jadi kenyataan. Betul ke?? so, harapan Iqa untuk memiliki lesen memandu tidak akan tercapai lah kiranya?? Iqa pun tak tahu la. Iqa bukannya pandai mentafsir mimpi. Tapi, orang kata, mimpi itu adalah mainan tidur. Betul ke??

 

 

Kalau macam tu, Iqa ada harapan lah nak dapat lesen memandu?? Berbunga2 perasaan Iqa tika dan waktu ini.. hehe..

 

Tapi apa2 pun, klau boleh, Iqa nak memiliki lesen memandu dalam tahun ni jugak. Iqa nak amik lesen motor dan kereta terus. Kan senang. Bangganya kalau dapat memiliki lesen tersebut kan. Kebanyakkan kwan2 Iqa sume da boleh bawak kereta tau. Iqa je tak tahu tau. Tu yang agak jelez sedik ti.. hehe. Junior Iqa waktu zaman kolej dulu, Iefa pun ada lesen memandu. Badan dia kecik je. Tapi kereta besar pun dia boleh bawak tau. Jangan ingat orang badan kecik tak boleh pegang stereng tau. Orang badan kecik lah hati dorang kuat tau..

 

Pape pun Semua orang ingin memilik lesen kan. Tak kira lah lesen pape pun. semua tu amat penting untuk kita semua. Sape2 yang ada lesen tu. kongsikan la pandangan anda ya. Thanks bab sudi baca entry iqa yang panjang lebar ni k..




Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Iqa!Like Kalau Suka!

4 Gadis & Teruna Yang Sudi Komen Blog Iqa:

Siti Hajar Noh said...

hajar pun x de lesen...hmm.. :(

Iqa Zulaika said...

jelez kan bile tgk owg ada lesen. tp kita xda. xpew2, nnti jgn lupa amik lesen k..

sHiMi sHinHae ^^, said...

nk lesen jugakkk T_T
huhu

Iqa Zulaika said...

nnti jgn lupa amik k

Copyright@Segala Yang Tercatat Adalah Hak Milik Iqa Zulaika