Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kehidupan adalah sesuatu yang sangat indah. Hargailah setiap detik dalam hidup kita..

Tuesday, May 28, 2013

Kenapa Jamu Susuk Dara lain dari yang lain?

Views


                                                          Assalamualaikum


                                                                         

Kalau bercakap tentang jamu, kebanyakkan wanita moden sekarang jarang nak amik tau tentangnya. Kadang-kadang, perasaan takut kepada jamu tu sangat menebal. Sebabnya??

1) Jamu -- dalam fikiran mesti pahit!!

2) Jamu -- buatan orang2 kampung..ntah bersih ntah tidak

3) Jamu -- kebanyakkannya dok iklan nak ketat je...malu aih nak baca..

dan macam-macam lagi la. actually inila antara persepsi personal dari Iqa sebelum mencuba Jamu Susuk Dara nie. Honestly, dulu saya tak yakin jamu nie boleh bantu selesaikan masalah wanita. Tambahan pula, perubatan modern lagi mudah, bentuk kapsul, tinggal nak telan dengan air je. Mudah kan?

Tetapi, revolusi jamu zaman sekrang pun dah lain. Jamu dipaket dalam kapsul supaya mudah nak telan. Jamu keluaran Jamu Susuk Dara dibuat dalam kilang bertaraf GMP, kebersihan terjamin. Jamu bukan semata-mata utk kekuatan haishh...malu nak sebut...tapi Jamu Susuk Dara nie lain, lebih menitik beratkan kesihatan organ kewanitaan, bukan semata-mata ketat. (tergantung pada org tu la iklan dia camne kan...huhuhu~)

Tapi tidak bermakna kami tidak ambil peduli tentang diagnosis para doktor anda. Contohnya waktu konsultasi dengan customer, biasanya Iqa akan tanya dulu "boleh kongsikan masalah anda" atau "pernah buat pap-smear?" atau "pernah jumpa doktor?" atau "apa doktor awak cakap tentang kondisi awak?" dan macam-macam soalan. Kena ambil tahu perkara tu sebab setiap jamu berlainan fungsinya dan utk memberi cadangan produk, kena ada gambaran yg jelas tentang situasi customer.

Itu lah lainnya JSD nie, sebab untuk menggunakannya perlukan konsultasi dari para agen dan pengedar supaya pelanggan benar-benar diberi rawatan yang paling tepat. Ianya tidak sama sekali dengan jamu-jamu yang ada dipasaran, yang mana boleh dibeli dari shelf.

Itu yang menjadikan JSD istimewa. 

Tujuan Produk Ini dihasilkan

Membantu para wanita di luar sana yg menghadapi masalah kewanitaan seperti keputihan, sengugut, period tidak teratur, Vagina berbau atau longgar dan masalah kewanitaan yang lain.

MENCEGAH LEBIH BAIK DARI MERAWAT, KESIHATANMU ADALAH KECANTIKANMU, JANGAN MALU NANTI LAYU

~JAMU SUSUK DARA dibuat daripada 100% herba dan dijamin selamat
~ADA 8 RAMUAN manjakani, serapat, kacip fatimah, buah kelentit, supit garam, nenas batu, bunga pakma, dan rempah ratus.
rapat, rapat, rapat, membaik luka dari dalam, syahwat , memanaskan suhu yang berlemak boleh cair, yang berkepul boleh cair, mengecut, mengecut dan senang berak.

itulah perbezaan antara jamu AKU DARA dengan jamu-jamu yang sedia ada dan berada dipasaran

100% HERBA ALAM (tiada bahan kimia,tiada campuran kanji,tepung dan steroid-popular dlm produk sekarang - lulus ujian makmal bebas dari bahan Kimia)
TIADA BAHAN PENGAWET
TIADA KESAN SAMPINGAN
UNTUK MASALAH KEPUTIHAN, HAID TIDAK TERATUR (sukar hamil), HUBUNGAN SUAMI ISTERI ( tambahan membentuk badan yang cantik dan sihat)

TIDAK MENGGUNAKAN SEBARANG ILMU SIHIR MAHUPUN ILMU HITAM
FORMULA JAMU SUSUK ini telah hidup dari zaman sebelom perang dunia ke-2 yg diwarisi turun temurun dukun bidan kampung delek, klang selangor ~ arwah mbah Roliyah hj Ali yang telah meninggal dunia sebelom malaya merdeka.

Ingin mengetahui tentang produk Jamu Susuk Dara??

                                                                             

sms/ whatsapp= 014- 7743863

                                           Wassalam

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Iqa!Like Kalau Suka!

0 Gadis & Teruna Yang Sudi Komen Blog Iqa:

Copyright@Segala Yang Tercatat Adalah Hak Milik Iqa Zulaika