Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kehidupan adalah sesuatu yang sangat indah. Hargailah setiap detik dalam hidup kita..

Monday, September 10, 2012

Dah lama tak update blog..

Views
                                              .........ASSALAMUALAIKUM ............

Agaknya sudah lama iqa tak update. Kiranya sudah berbulan lamanya. Ramai betol yew yang sudi dan kunjung blog iqa. walaupn tak lah seramai viewer korang, tapi iqa happy sgt sebab ada orang sudi komen n follow blog iqa. Terima kasih sgt2.. sayang lorang lebih la. walaupun dah terlambat, iqa nak ucapkan selamat hari raya kt korang semua. semoga korang semua sentiasa cantik dan handsome sokmo k...

walaupun dah terlalu lambat, iqa still nak tunjuk gmbr raya iqa kat korang. thn ni iqa pakai kebaya yang berwarna merah tau. sebelom ni iqa xpernah pakai kebaya. Dah lah gemuk, pakai kebaya lak kan. warna merah lak tu.. hehe..


With anis syahirah n siti nurliyana. Merah gitu kan. Memag tema kami tahun ni warna merah.. Meletop gitu mok na oi.. haha.. Mereka ini sgt sporting giler. kdg2 saya rasa kepala menjadi senget apabila bersama dengan mereka. 





Mataku silau dek kerana cahaya matahari yang tertumpu di mataku.. Ni masa melawat family yana kat klang. every year kami akan beraya  d sini.. walaupun yana memakai kasut tumit tinggi, tp dia tidak dapat mengalahkan ketinggian ku ini.. mwahahaha.. jgn mara..



Happy family. Mereka ini cuma hanyalah keluarga angkat saya sahaja. walaupn sy hanya org luar, tp mereka melayan sy seperti keluarga saya. Saya tentulah teramat terharu sekali. Saya sangat syg kan mereka semua. Kerana mereka semua telah memberikan saya kasih sayang yang tidak terhingga. InsyaAllah kalau saya senang kelak, sya tidak akan sesekali melupakan mereka dan akan membantu mereka ketika mereka dalam kesusahan. Amin..


Saya berharap agar mereka semua akan sihat selalu dan di rahmati Allah. Hanya Allah sahaja yang dapat membals kebaikan merka terhadap sya. Melihat wajah ceria mereka, hati saya tersgt gembira dan tenang. Terima Kasih kepada Allah swt kerana menemukan saya dengan mereka semua. Kepada siti nurliyan bt safri, aq sayang kau sgt2. Kaulah kwn aq dunia akhirat n terima kash sgt2 Sebb sudi berkwn dgn aq yang buruk ni yew..









Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Iqa!Like Kalau Suka!

0 Gadis & Teruna Yang Sudi Komen Blog Iqa:

Copyright@Segala Yang Tercatat Adalah Hak Milik Iqa Zulaika