Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kehidupan adalah sesuatu yang sangat indah. Hargailah setiap detik dalam hidup kita..

Monday, September 10, 2012

Pada suatu malam yang membosankan..

Views

Pada satu malam yang membosankan, saya tak boleh nak tidur. So saya telah mengambil gambar ini. Masa tu saya terfikir kan satu gaya tudung. Mungkin anda pernah lihat gaya tudung ini. Tapi ni saya tak tiru mana2 tau. Saya buat sendiri.. Motif?? haha.. Saya makeup, mmg bosan lah time ni. mse tu kira2 pukul 3 pg. Keesokan  pagi bgn awal plak.. tidur lambat, Bangun awal lak kan.. Jom tengok gambar saya..


                                                             
                                                           
     


                         Yang tak boleh blah, tu gambar dengan baju tidur. Korang perasan tak baju tidur saya?? Time ni memang sengal sikit lah. Tudung bukan main, tapi bergambar pakai baju tidur je.. haha..





                       

Gedik je muka kan.. Muka buruk yang tak boleh tidur. Kalau korang tak boley tidur kan, agak2 apa yang korang buat??: Adakah sama seperti iqa?? sebelom ni iqa kalau tak boley tidur mesti main game. Tp game da bosan. Nk online sume warga facebook n twitter da tdo. Tinggl lah iqa sorang2 kebosanan.. cian iqa tau. xda sape nak temankan iqa. Sob2..










Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Iqa!Like Kalau Suka!

0 Gadis & Teruna Yang Sudi Komen Blog Iqa:

Copyright@Segala Yang Tercatat Adalah Hak Milik Iqa Zulaika