Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kehidupan adalah sesuatu yang sangat indah. Hargailah setiap detik dalam hidup kita..

Sunday, August 11, 2013

DRAMA KOREA SCHOOL 2013

Views


Sejak akhir2 nie kegilaan aku untuk menonton Drma Korea semakin menjadi2. Bayangkan dalam masa seminggu aku boleh habiskan 4 buah Drama Korea yang berlainan. Tolong lah percaya ok! Hahaha.. Aku akan tido tepat pukul 3.30 pagi. Sebab aku mengalami insomia yang teruk! Tak suke tau! 

Ok, hari nie aku nak cerita pasal Drama Korea yang terbaru aku tengok. Actually drama ni dah di terbitkan tahun 2012. Nama Drama ni adalah SCHOOL 2013. Drama ni mempunyai 16 episod. Ianya di bintangi oleh Jang Na Ra ( Jung In jae), Daniel choi ( kang se chan), Lee Jong Suk ( Ko Nam soon), Park Se Young (Song Hya Gyung), Kim won Bin ( Park Heun Soo), dan ramai lagi pelakon dia. Malas nak tulis sebab banyak sangat. Hehehe..



Jom Kita tengok senarai pelakon dia.

1. Jang Na Ra ( Jung In jae)



2. Lee Jong Suk ( Ko Nam soon)


3. Daniel choi ( kang se chan)


4. Park Se Young (Song Hya Gyung)






Sinopsis cerita dia?? Malas nak cerita. Korang kena lah tengok sendiri ceritanya. Best tau cerita dia. Tetibe teringat kengan masa belajar kat sekolah dulu. Apa pun korang kena lah  tengok cerita nie ok?? Drama korea tentulah tidak akan menghampakan korang. Pelakon2 dia tentulah ensem dak kacak2 ok. Buat pengetahuan korang semua, semua pelakon korea yang ensem adalah pakwe Iqa ok!! Da chop dulu da. Hahaha.. Sebelum korang sekeh kepala Iqa, Baik iqa chow dulu.

Bye uollzzzz...

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Iqa!Like Kalau Suka!

0 Gadis & Teruna Yang Sudi Komen Blog Iqa:

Copyright@Segala Yang Tercatat Adalah Hak Milik Iqa Zulaika